Top

Učestala pitanja

Kako izvrsiti rezervaciju apartmana po sistemu “Stan na dan”?

Tri jednostavna načina:

  • Popunite opšti upit i ne kasnije od 24h dobićete TopFlat ponudu apartmana,
  • ili odabirom apartmana sa sajta, na strani sa detaljnim opisom odabranog apartmana popunite rezervacionu formu,
  • ili jednostavno nas kontaktirajte mailom I u par reci definisite upit sa naznakom na koji apartman se odnosi i za koji period

OBAVEZNO JE DATI TAČAN PODATAK O BROJU GOSTIJU KOJI ĆE BORAVITI U APARTMANU

Poslao sam rezervaciju za dnevni najam apartmana, šta sada?

U najkraćem roku a najkasnije do 24h dobićete putem maila potvrdu o raspoloživosti željenog apartmana i instrukcije o uplati avansa od 30%. Prijemom novca na račun, šaljemo Vam potvrdu o zaključenoj rezervaciji, kao i instrukcije o "check-in"-u. Ukoliko postoji tehnički problem sa rezervacijom željenog apartmana poslaćemo Vam ponudu sličnih raspoloživih apartmana imajuci u vidu pre svega strukturu apartmana (broj spavacih soba) a potom lokaciju. Potvrda rezervacije apartmana po sistemu “Stan na dan” ima karakter garancije tipa vaucera, I po prijemu iste imate slobodu kontakta sa nasim osobljem koje vam stoji na raspolaganju za sva pitanja kojih se setite pre dolaska u apartman, a naravno I tokom samog boravka.

Dolazak Odlazak

Koja je adresa “Stan na dan” apartmana?

Potvrda Vaše rezervacije po sistemu “Stan na dan” sadrži:

  • tačnu adresu izabranog Top Flat apartmana za najam po sistemu “Stan na dan”
  • ukupane troskove vezane za specificnu (vasu) rezervaciju – cena najma je prikazana u cenovniku zavisno od broja dana, zbog cega ova platforma i nosi naziv “Stan na dan”
  • ime, prezime i kontakt telefon TopFlat domaćina koji ce vam naplatiti boravak, pokazati I predati stan na dan

Sa kim dogovaram vreme ulaska u TopFlat apartman?

  • ukoliko dolazite sopstvenim prevozom ili niste odabrali TopFlat transfer, pozovite Vaš TopFlat kontakt dobijen u potvrdi prilikom rezervacije za stan na dan.
  • dogovorite vreme Vašeg dolaska u TopFlat apartman
  • proverite mogućnost ranijeg ulaska (moguće ukoliko je apartman slobodan
  • obratite paznju na naknadu kod kasnog dolaska, posle 22h u iznosu od 20.Eura, koja je naznacena u potvrdi koju ste dobili nakon rezervacije - stan na dan
  • izuzetno preporučujemo da obavestite Vaš kontakt o okvirnom vremenu dolaska u apartman najkasnije dan pred dolazak kako bi Vas na vreme sačekao
  • ukoliko pre isteka rezervacije koju ste izvrsili zelite produzenje, kontaktirajte nase osoblje kako bi se pravovremeno napravio produzetak, ukoliko za isti postoje uslovi.
  • Kada ulazim a kada izlazim iz apartmana?
  • u sve TopFlat apartmane rezervisane po sistemu “Stan na dan” se ulazi od 14h a izlazi najkasnije do 12h (pauza je taman toliko da se apartman temeljno očisti i pripremi za dolazak svakog gosta),
  • vreme ulaska u apartman je moguć i ranije u dogovoru sa kontaktom Vašeg apartmana i ono zavisi od zauzetosti apartmana u vreme Vašeg dolaska
  • odlazak posle 12h povlači i naplatu tog dana ukoliko nije ranije dogovoreno drugačije
  • preporučujemo TopFlat transfer za siguran i bezbrižan dolazak do Vašeg apartmana (važi za dolaske avionom, vozom ili autobusom)
  • Kasni check-in se smatra dolazak posle 22h i naplacuje se 20 eura
  • sve gore navedeno dobijate I u potvrdi rezervacije nakon sto izvrsite uplatu depozita za izabrani stan na dan

Kako izgleda check-in?

  • po Vašem dolasku u apartman, TopFlat transferom ili sopstvenim prevozom u dogovoreno vreme sa Vašim kontaktom, sačekaće Vas TopFlat domaćin,
  • potpisujete ugovor na period Vaše rezervacije, za stan na dan, sa klauzulom o depozitu u slučaju štete, i dajete lična dokumenta domaćinu radi uzimanja podataka,
  • upoznajete se sa apartmanom i plaćate iznos Vaše rezervacije uvecan za depozit koji Vam se vraća pri odlasku,
  • po izvršenoj uplati za stan na dan, dobijate ključeve Vašeg apartmana
  • uobičajeni je jedan set ključeva, a ukoliko ima potrebe moguće je dobiti i dva seta (naglasiti prilikom rezervacije)

Kako izgleda check out?

  • pri check-in-u dogovorili ste vreme izlaska koje ne sme biti kasnije od 12h
  • u dogovoreno vreme izlaska, agent TopFlat-a će doci u apartman, proveriti da li nema načinjene štete (vratiti depozit uz vraćanje priznanice) i preuzeti ključeve
  • molimo vas da postujete vreme izlaska zarad drugih gostiju koji su na isti nacin kao I vi izvrsili rezervaciju za stan na dan I ne mogu da udju pre spremanja apartmana nakon vaseg check outa

Plaćanje

Kada rezervisete stan na dan, sta cena boravka obuhvata?

  • čišćenje (pre i posle Vašeg boravka kao i jednom nedeljno ukoliko je boravak duži od 7 dana. Postoji mogućnost dnevnog održavanja ali se posebno tarifira. Pogledajte u dodatnim uslugama),
  • infostan (režijski troškovi),
  • telefon u lokalu,
  • internet i kablovska TV.

Mogu li platiti u evrima ili nekoj drugoj stranoj valuti?

Plaćanje se vrši isključivo u dinarima, po prodajnom kursu Narodne Banke Srbije na dan kada se vrši plaćanje (kurs možete videti na početnoj stranici sajta). Obzirom da se svi naši apartmani nalaze u blizini neke menjačnice ili banke, novac u stranoj valuti neće predstavljati nikakav problem. U specijalnim slucajevima, u kontaktu sa nasim operaterom zamenu valute u dinare po prikazanom kursu moze izvrsiti I osoba TopFlat-a koja vas je docekala na adresi.

Kako i kome plaćam ?

  • plaćanje se vrši TopFlat agentu sa kojim potpisujete ugovor po dolasku u rezervisani apartman
  • plaćanje se vrši gotovinski ili preko računa prilikom rezervacije
  • ukoliko imate zelju za bilo kojim bezgotovinskim placanjem, molimo vas da kada rezervisete stan na dan, ili vise dana, detalje dogovorite sa operaterom

Da li mogu da platim kreditnom karticom, čekovima gradjana... kada zelim da rezervisem stan na dan?

  • moguce je preko PAY PAL sistema
  • moguce je plaćanje kreditnom karticom uz korekciju krajnje cene za dodatne troskove
  • plaćanje čekovima gradjana nije moguće

Na poslovnom sam putu kako da pravdam novac?

Za svoju uplatu dobijate račun na kome stoji svrha Vaše uplate (detalje obavezno dogovoriti sa operaterom)

Da li je moja rezervacija za stan na dan važeća ako nisam dobio/la odgovor?

Vaša rezervacija nije važeća sve dok od nas ne dobijete potvrdu za o zaključenoj rezervaciji za stan na dan, ili vise dana, a putem e-maila. Ukoliko rezervišete telefonskim pozivom potvrda iste je obavezna putem e-maila. Sa pozitivnim odgovorom Vaša rezervacija je sigurna i taj period je blokiran

Šta ako želim da otkažem rezervaciju?

Ako iz bilo kog razloga želite otkazati rezervaciju koju ste izvrsili za stan na dan, ili vise dana, najljubaznije Vas molimo da to uradite blagovremeno, ili eventualno onog momenta kad saznate da Vam apartman nije potreban. Molimo Vas takođe da rezervaciju otkažete isključivo telefonskim pozivom ili SMS-om. Plaćena akontacija (deposit) se ne vraća.

Ako želim da skratim vreme boravka u apartmanu, da li ću dobiti deo novca nazad?

U slučaju ranijeg odlaska, s obzirom da je naplata smeštaja izvršena unapred, ostatak novca se ne vraća.

Boravak u Apartmanu

Ima li telefon u apartmanu?

Svi naši apartmani imaju fiksni telefon. Iz objektivnih razloga sa tih telefona je onemogućeno biranje brojeva van Beograda, dok je primanje poziva neograničeno.

Šta će me čekati u frižideru?

Ukoliko imate neku posebnu želju u vezi sa sadržajem frižidera, ne ustručavajte se da nas kontaktirate pre Vašeg dolaska. Potrudićemo se da udovoljimo Vašoj želji.

Koliko često se menjaju posteljina i peškiri?

U svim našim apartmanima obezbeđena je posteljina i peškiri za onoliko osoba koliko je najavljeno prilikom rezervacije. Zamena posteljine vrši se svakih sedam dana ukoliko Vaša rezervacija traje duže od tog. Peškiri se menjaju svaka 3 dana.

Izgubio sam ključ!

U slučaju da izgubite ključ dužni ste snositi troškove zamene brave i ključeva na apartmanu.

Da li apartman mogu koristiti sa mojim prijateljima iz Beograda?

U apartmanima možete neometano primati dnevne i noćne posete. S obzirom da se naši apartmani izdaju prema broju osoba noćenje je dozvoljeno samo osobama koje su navedene prilikom rezervacije.

Ima li Internet u apartmanu?

U svakom apartmanu se nalazi ADSL, bežični (wi fi) ili kablovski Internet.

Kućni red

Šta je kućni red ?

  • Kućni red označava pravila korišćenja apartmana u stambenoj zgradi
  • Ogovorni ste za sam apartman, stvari u njemu, svoje i ponašanje svojih gostiju
  • 22-09h kako u samom apartmanu tako i u hodnicima stambene zgrade
  • U apartmane nije dozvoljeno uvoditi kućne ljubimce.
  • Gosti su su dužni da čuvaju apartman, inventar i instalacije. Svaka napravljena šteta mora biti nadoknađena.
  • TopFlat ima pravo da u slučaju nepridržavanja kućnog reda otkaže korišćenje apartmana gostu i da ga proglasi "nepoželjnim".

Šta se dešava ako prekršim pravila kućnog reda ?

  • Ponosimo se našim gostima koji su kod nas izabrali sebi odgovarajuci stan na dan ili vise dana, i nikada u dugogodišnjem iskustvu nismo imali neprijatnosti ovog tipa. Ipak, ukoliko bi došlo do kršenja pravila kućnog reda, desila bi se neka od sledecih situacija:
  • neko od stanara stambene zgrade će, sasvim sigurno, pozvati policiju koja po zakonu ima pravo da Vam napiše kaznu u iznosu od 10.000.00 dinara, oko 100€ i pošalje Vas kod sudije za prekršaje i u ekstremnim slučajevima privede na licu mesta
  • u sopstvenom interesu je da se podsetite da se svaki od TopFlat apartmana nalazi u stambenoj zgradi
  • od Vas se očekuje da se odnosite, kako prema samom apartmanu tako i prema trenutnim komšijama, sa pažnjom kao što to činite u slučaju sopstvenog stana i komšiluka

Molimo goste da bilo kakvu nepravilnost, zamerku ili problem prijave agenciji.

Hvala Vam što ste nas izabrali!